Det blev Jensen Norra till slut

Holy macaroni, i morgon börjar skolan igen! Hade lite ångest tidigare i veckan men fick - som tur var - stanna hemma när resten av familjen åkte på släktträff, så jag kunde slappna av den sista helgen på sommarlovet (usch vad hemskt det låter med 'sista'!). Fast det kommer i och för sig fler helger..
Hade folk här i fredags som då sov över, sen lämnades jag och min pojkvän dagen efter och myste i sängen exakt hela dagen, hihi. Åkte till Kalles kompis och kollade på film, men Kalle somnade så vi åkte hem igen.
Idag vaknade jag med min underbaraste men när han åkte hem började jag att fixa inför i morgon. Finns egentligen inte så mycket att fixa kanske, men så jag har lite koll på grejerna!
Nu ska jag ringa underbaraste och sen sova!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0