efter första skolveckan

Har gått första veckan på gymnasiet nu. Känns bra, saknar inte så mycket. Okej, kanske tryggheten med kompisarna och allt skratt åt våra lustigkurrar, det saknar jag såklart! Men jag tycker verkligen det har varit jättekul att träffa nytt folk, i en ny miljö. Trots att våran klass (SPE 08C) verkar vara den tystade tror jag starkt på att det kommer bli jättebra senare! I stort sätt verkar alla trevliga på ett eller annat sätt. Vi har pratat om att träffas nångång på fritiden för att vi då lättare ska kunna lära känna varandra, men det kommer förmodligen inte bli av på ca 3 veckor tyvärr! Jag ser i allafall fram emot mina 3 år på gymnasiet. 
Träffade Jossan idag efter att jag och några tjejer från klassen käkade hamburgetallrik efter skolan och kände mig riktigt tjockig eftersom bara jag av oss tryckte i mig hela, matvrakig som jag är, hahah. Vi kollade några affärer, men eftersom ingen av oss har tjock plånbok för tillfället blev det inga köp idag! Köpte istället frapino och juice och satt i solen och pratade, mycket trevligt! Vi försökte få med Frida (men hon skulle träffa sin mor) och Gro (som alla vi desperat försökt att få tag i hela dagen! Men tjejen svarar inte så det blir lite svårt, haha)
Ikväll ska jag göra nåt.. vet inte vad än. Men,
Jag ska i allafall ha lega-i-sängen-hela-dagen-dag i morgon med min käraste kalleplutt, så det ser jag fram emot!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0