nice day!

Tjenixen! SItter och myser med en kopp vanillatea i handen och söker info om franska- och industiella revolutionen och romarriket, som jag frida therese och caroline kom överens om på ett litet grupparbete på historian igår. Har även skrivit ut en låttext (McFly - Just my Luck) som vi ska ha på engelskan.
Åt pannkakor med tjejerna (som sedan blev nästan alla i klassen, haha) på Lindqvist innan skolan började vid halv 1. Hade spanskadiagnos som gick sådär, mattelektion (som faktiskt blev en lättnad av nivån - att man kommer ihåg liite i allafall!). Vi slutade 40 mins tidigare eftersom vi skulle till Naturhistoriska Riksmuséet på historian (där vi slutade 80 mins tidigare!). Tog farväl av tjejerna och tog bussen mot Täby centrum för att köpa skrivhäften till skolan och en väska +++ träffa min Kalle! Det blev 4 söta skrivhäften i olika färger och mönster, färgglada pennor, en tygväska och ett par söta fransskor på Wedins! Jetenajs. Vi träffade Bruce, Marcus S och Pelle på Espresso house också så vi fikade med dem. Sen åkte vi hem till mig och åt jättegod middag och myste på tiden som var kvar innan han skulle åka hem igen ): (Åh GUD vad jag är kär! Helt sjukt..)
Ska äntligen träffa Gro i morgon och få höra om hennes klass och allt (och förhoppningsvis Frida också om hon hinner!) med en bussresa hem innan deras träning (egentligen min också, men tar uppehåll nu och får se hur jag känner senare), och ska förmodligen gymma med Denise efter det! Så det blir nog en trevlans dag.

Nu ska jag fortsätta med faktaletandet för ska upp tidigt i morgon och ha heldag (!?) på grund av idrotten (på SATS) som tyvärr är på morgonen.
Ha det gott folk, sleep well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0