ytterligare en nice day

Började dagen med att missa bussen så blev skjutsad ikapp den och såg min underbara moster sitta längst bak i bussen! Pratade och blev bjuden på chai latte på espresso house innan vi gick ner till tunnelbanan. Mycket trevligt.
Vi hade en heldag idag kan man säga, började halv 9 med idrottslektion på SATS (där nästan alla hade kollat på en lapp - som det stod "inga kläder till idrotten" på, som inte gällde våran klass, haha, - en vi smarta flickor hade bestämt att vi skulle ta med kläder ändå - vilket var tur). Skrev lite papper och fick sen gå ut och gymma! Efter vi duschat m.m käkade vi kyckligsallad på en pizzeria och hade sen engelska och historia. Efter skolan hade jag ju bestämt med Gro att vi skulle åka buss tillsammans från Danderyd, men jag hade bestämt senare med Denise om att gymma i Täbban så då blev det att jag först tog bussen med Gro till Brottby (där jag även träffade en grundskolelärare) och sen åka åt andra hållet igen till gymmet! haha. Men det var trevligt i allafall. Denise blev tyvärr sjuk så jag tränade med pojkvän och hans kompisar, men det var så fullt på själva gymmet när vi kom dit så vi bestämde oss för att köra core-pass och spinning istället! Har aldrig kört spinning tidigare så det var kul att testa något nytt!
Det blir tjejmiddag i helgen! Astaggad! hihi.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0