sommaruppehåll

Som ni kanske märker har jag inte skrivit något på länge, jag har ingen lust helt enkelt, det är ju sommar och då e inte mitt främsta intresse att sitta på datorn! Men det jag gjort den senaste veckan är för det mesta jobbat på dagarna och varit med Kalle på kvällarna, träffat mycket nytt folk faktiskt, vilket jag tycker är väldigt kul, fast kanske lite trögt i början då, menmen.
Jag, Kalle och hans mor bokade biljett till Blekinge igår också med avgång på onsdag 14:15, ska bli riktigt mysigt tycker vi, tydligen fint att promenera vid vattnet och så, hihi.
Nu ska jag städa mitt nerklädade rum och duscha från dagens solande, för sen kommer en del av tjocka släkten hit på grillning.

Jag har förresten hittat en ny bra grupp, Jonas Brothers, ni kanske hört talas om dem redan men jag såg dem för första gången på mtv med låten SOS, jättebra! Älskar att hitta nya, bra band att lyssna på.

Ha en bra sommar folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0