glad sommar

Var ett tag sen jag skrev nu, har inte haft någon större lust lixom.
Cupen gick bra, kom tvåa i gruppspelen, spelade 1-1 i semifinalen som då avslutades med straffar. Frida, Amanda, Elin, jag och Moa skulle lägga dom (men vi hann bara till mig). Efter straffarna avgjordes matchen med 5-3 till Waldermarsvik (jag och frida satte varsin straff :) ), så det blev lite känslosamt i laget kan man säga.. Men Viken (som de  kallade sig) var ett värdigt lag att gå vidare tyckte vi, väldigt trevliga! Det var beachparty till 9 men eftersom matchen blev så sen åkte vi till klassrummet och låg och väntade på godiset som våra tränare skulle åka och köpa! Välförtjänat!
Eftersom vi tyvärr inte gick vidare till finalen spelade vi om trejde/fjärdeplats tidigt dagen efter.. Det slutade 1-0 till oss, där jag äntligen fick in ett mål! Tyvärr vann Åtvidaberg finalen mellan dem och viken med 4-0. Det roliga (?!) var att ingen (förutom Ödeshög) som gillade dem, eftersom de hade sån dålig attityd mot alla motståndare, till skillnad från t ex. oss och Viken som var schyssta mot varandra. Menmen, vi förlorade i allafall inga matcher på hela cupen (förutom med straffar då, men det tycker inte jag räknas), så vi är glada för det, plus att vi hade jättekul! Så nu är det uppehåll till augusti (första seriematchen 9 augusti)

I veckan har jag varit så trött så jag inte har orkat jobba, så jag har shoppat med pojkvän en dag och shoppat med frida en annan, och bara träffat dem och gro (som har klippt lugg, iiih! vad snygg hon är!), very nice!
Idag åkte min syster med hennes boyfriend till Mallorca och är borta i två veckor, den jäveln! hihi. Fast jag ska ju till Blekinge snart med min, satt!
Jag och Kalle var så duktiga så vi gymade idag efter massa godis och film, vi kände oss bra efter det!
och nu snart ska jag snart till min farbror och hans familj och fira lilla Edvin som fyller år!

Ha det bra alla, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åkte din syster m. pojkvän helt solo till Mallorca?(Nice!) Men är inte hon typ 14 - 15?

2008-07-04 @ 21:24:57
Postat av: madde

yes she did! jo 15 snart e hon, så hon har tur hon! :)

2008-07-05 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0