en molnig dag

Hejhopp, nu har jag lunchrast och tänkte skriva lite eftersom jag inte kommer hinna det senare idag! Jag jobbar nu till 3 eller 4, men hur som helst känns det som det kommer bli stressigt att fixa klart allt innan jag ska åka till sista matchen innan fotbollsuppehållet (bortamatch mot Rådmansö) med matchstart klockan 19:00 så jag ska hemifrån en halvtimme efter jobbet! Det ska bli rätt kul känns det som än så länge! Skönt med uppehåll också sen efter cupen vi åker på på torsdag, som också ska bli kul! Nils Liedholms cup torsdag-söndag. Efter matchen ska jag duscha och fixa det sista om det är något kvar då, och sen bort! Ska försöka hinna att ladda över bilder på nian så cathis och pet kan få dom till slut, hihi.

Nu ska jag fortsätta pyssla ett tag innan jag börjar igen, see you later aligator!


Underbaraste kommer hem idag (a)

Kommentarer
Postat av: fanie

kan inte du lägga in bilderna från midsiommarafton :)? <3

2008-06-24 @ 13:28:15
URL: http://fanie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det kan jag göra, men jag jobbar nu (hämtar bara bullar ;)) och sen ere match och efter det på en gång ska jag iväg igen, men så snabbt som mäjligt kan jag :) <3

2008-06-24 @ 14:15:49
Postat av: fanie

ingen broska ;) <3

2008-06-24 @ 14:32:31
URL: http://fanie.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad jobbar du med??

2008-06-24 @ 20:04:50
Postat av: madde

plåtslagare

2008-06-25 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0