förberedelser

Hejhopp,
familjen R ska ha fest för släkt och vänner i morgon med 5-kamp, bad, musik&dans och svensk midsommarmat! Förberedelserna är uppdelat, och jag har hand om 5-kampen, vilket är väldigt kul! Jag kom på att jag tycker det är jättekul att planera lekar och sånt, hihi. Jag gjorde först lag och sen gick jag runt och samlade alla lekredskap, som flaskor, pennor och snören, kubb m.m, i min "lekväska"! haha. Så nu ska jag renskriva lagen på datorn och sätta upp på poängtavlan. Fast förberedelserna är alltid spända i familjen R, alla är så stressade så mor och far får kort stubin, men så är det alltid när det ska hända något, haha. Men det brukar alltid bli lyckat ändå!
Idag har jag jobbat till 2 och åkte sedan till Täby centrum en snabbis med Jessica och köpte en midsommarklänning, söt! Hittade mina drömskor också måste jag säga - ljusrosa högklackade, med rosett där fram, sötasötasöta.
Sen jag kom hem har jag alltså varit med i förberedelserna inför morgondagen.

Ha en bra kväll till alla som förtjänar det och ha en bra midsommar! (om jag inte skriver i morgon!)
        
                                                                                     

midsommarklänning


kom hem, jag saknar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: fanie

åh, lika fin klänning som din syster! :) jag blir avis ;)

2008-06-20 @ 10:36:08
URL: http://fanie.blogg.se/
Postat av: Lovisa AH

Ja den var jättefin :)

2008-06-20 @ 11:24:49
Postat av: madde

thank you ;) men du kommer ju va minst lika fin :D

2008-06-20 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0