helgen och rånäs - sommarlovet nära nu

Nu har jag packat klart allt inför rånäs, som vi nior ska åka till som avslutning. Börjar på rånäs - slutar på rånäs. Fast till skillnad från i sjuan så har vi inga aktiviteter det här året. skönt. Men det skulle ändå va kul med nått ikväll, men det lär det bli. Det ska iallafall bli kul med alla nior och så, kul hur vi har förändrats under det senaste året, inte lika hårt grupperat på samma sätt som i början av högstadiet.

Om helgen finns det inte så mycket att säga (jag var ensam hemma från fredag morgon för de som inte vet), min underbara pojkvän väckte mig med att han var utanför mitt fönster på fredagen, sen bodde han hos mig resten av helgen. Vi hade det (som vanligt) jättemysigt. Med sjukt mycket godis, popcorn, ostbågar, chips glass med cocktail och juice, och två filmer (som vi bara hann se på en, transformers eller nått) på kvällarna, poolstek och bad på dagarna, och sin älskling, så är det svårt att få en misslyckad helg! Chris och Evelina kom på dagarna med två kompisar också, så vi lekte i poolen i flera timmar, askul, haha! Frida kom på söndagen och solade med mig ocså, men tyvärr var poolen grön så det kändes inte så fräscht att svalka sig där.
Helgen avslutades med att jag åkte hem till familjen Saeter och åt middag där!

Nu ska jag städa undan frukostbordet och åka till skolan,
have it good, gummisnodd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0