lätta ditt hjärta

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit i stan på shopping och bio med underbara Gro och Michis (frida skulle också kommit in men blev tyvärr inte så :( ). Jag kom ju senare efter som jag jobbade som vanligt till 2, så jag bara hängde på och fortsatte shoppa med dem när jag kom in vid kvart i 4 med min ynka 500-lapp till skillnad från dem som verkade ha massa pengar! haha. Planen var egentligen underkläder, men jag hittade en väska jag fastnade för så jag slog till (a) en sån jag tänkt mig så de e ba o köp! De hade redan snackat om bio innan jag kom så vi bokade biljetter och slog våra skjärtar ner i biosalongen klockan 18:00 och tittade på "Made of hunor" (filmens översättning till svenska: Brudens bäste man), som var väldigt bra enligt oss! Ungefär sådär 4 av 5 flingor (?) enligt migi allafall!

Sen ska jag förklara lite halvt vad min rubrik till det här inlägget syftar på, och det är att det mesta hjälps med att prata - att lätta hjärtat. På bussen hem pratade jag och Gro om olika saker (som det tyvärr blivit smått med på sistone) som påverkar mitt liv en del just nu, och (mycket på grund av att hon är så bra att prata med) så kändes allt så mycket bättre efteråt. Jag vill bara säga till alla att jag verkligen beundrar Gro (och har i stort sätt alltid gjort sen jag började tänka till), för hennes sätt att vara med människor allmänt, att hon har kämpat på så mycket med skolan trots saker utanför den (jag har förmågan att tappa skolan lite om jag inte mår jättebra just då nämligen), men kanske framför allt hur hon är som kompis! Så sjukt underbar, säker och stark. Jag är så glad att ha henne som en av mina närmaste vänner!

Nu ska jag dricka mitt té och sen gå och sova och ladda inför morgonsimning med John och sen tjäna pengar!
Godnatt!

(ett stort) P.S. I MORGON KOMMER ÄLSKLING ÄNTLIGEN HEM!! D.S


Kommentarer
Postat av: fanie

mys med bio, jag vill se den nya sex and the city filmen :)

btw, jag träffade frida idag i täby(?) :P

puss

2008-06-23 @ 22:05:44
URL: http://fanie.blogg.se/
Postat av: madde

har inte sett den, och inga avsnitt heller, vore ändå kul och se eftersom det känns som man borde sett nått av det, haha :)

haha ja den rackarn!

puss

2008-06-23 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0