softsoftsoft

Imorse kom Frida, Bisse och Lina till mig och simmade (vi gjorde vattengympa, haha), och efter det frukost på altanen , jättemysigt var det! Så det görs om nästa onsdag också.

Sen har vi haft en ännu soft dag på karbyskolan! Först var jag och lyssnade på fältarna som pratade om vad dom gör m.m, sen svenska en timme då vi hade bokcirkel - redovisningen. Jag hade inte läst ut boken men jag klarade mig bra ändå, jag var inte den enda i min grupp som inte hade det om man säger så. Sen hade vi engelska en timme och slutade tidigare från den så kom hem tjugo i två!

Nu på eftermiddagen ska jag städa (städdag i familjen) och sola tills mamma kommer hem, då vi ska testa frisyren+ sminkning som jag tänkt inför balen. Sen får jag äntligen träffa min Kalle, äntiligenäntligenäntligen. Han ska också få se hur jag kommer se ut på i morgon. Jag köpte ju en rosa, söt klänning från (underbara) Miss J igår, plus vita klackisar, vit kuvertväska och bh till, så jag är helt finished now!
Vi har fixat limousin till slut idag också, så hoppas allt blir bra!


Hörs kanske sen, hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cathis var också med

2008-06-11 @ 23:49:35
Postat av: Anonym

Nej detdär är en bild från måndagen på rasten, inte från onsdags morgon då vi badade hos mig

2008-06-13 @ 00:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0