sweet 16

Det är ju då min dag idag, för alla som inte vet! :D Har fått lite pengar och besök på Hasseludden m.m .av familjen. Älskar att fylla år, hihi.
Trots denna dag har jag fortsatt måla hus. Slutade vid 2 och min farmor kom vid halv 3 då hon hellre vill komma och hälsa på ensam än på släktkalas eftersom hon då inte får samma tid med födelsedagsbarnet. Nu är hon ute och går med Ipsi (farfars hund) så jag ska börja med middagen som ska serveras för mina käraste vänner som kommer vid 5. Sen är det ju Sverige-Ryssland idag så vi ska in till Kungsan och kolla storbild, vilket jag tror blir mycket skoj!

Nu ska jag fortsätta städa och laga mat, ha det bra folk

Fråga dig själv: Har du gjort någon glad idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, verkligen härma blondinbella, mohahaha

2008-06-18 @ 17:37:01
Postat av: Anonym

GRATTTTTTTTTTTTIS, du är störst bäst och vackrast!

snygg-madelener, tycker lilla jag :) (A)

Grattis igen massa pussar och massa kramar på prinsessans födelsedag :D:D:D:D:D xoxo

2008-06-18 @ 21:43:08
Postat av: Anonym

Verkligen att du överdriver, hon är inte störst, bäst och vackrast! :O

Men hon är bra, och vacker :) Skulle faktiskt kunna dö för ett utseende som du, här sitter jag bakom datorskärmen och skulle kunna beskriva mitt utseende som ugly betty :/ jag är stor och tjock och ingen kille skulle någonsin vilja ha mig :( vågar inte ens skriva ansändare! men jag tycker bara att du borde veta att du inte borde ta åt dig av den som har skrivit att du härmar blondinbella, du borde vara riktigt stolt över digsjälv :) du ser bra ut och verkar ha ett kul liv :) OCH ETT STORT GRATTIS!

2008-06-18 @ 21:48:08
Postat av: Anonym

grattis..

2008-06-18 @ 21:56:10
Postat av: Anonym

grattis fjortis :D:D:D:D (H)

2008-06-18 @ 21:57:52
Postat av: Elisabeth K

eeeu, ofta du gillar fjortisar?! :/ EEEUUUU

2008-06-18 @ 21:59:00
Postat av: madde

Om du som skrev det långa inlägget är seriös så tackar jag så mycket för det du skrev. och du är säkert inte så ful och äcklig som du tror, det handlar om inställning till sig själv mest, tro mig! och jag bryr mig inte om den/dem som skriver elaka kommentarer, de har väl inget att göra så sitter och roar sig med onödiga kommentarer eftersom de inte verkat ha nått bättre för sig i sitt liv, bara larvigt enligt mig :P

tack och ha det så bra tjejen!

2008-06-19 @ 00:51:18
Postat av: madde

förlåt, stor och tjock menar jag, såg fel*

2008-06-19 @ 00:52:51
Postat av: Anonym

Congrats my dear vän!

2008-06-19 @ 23:07:35
Postat av: madde

thank you thank you!

2008-06-19 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0