tisdagseftermiddag

Ska städa snabbt nu och sen åka till stan med Frida för att köpa balklänning och skor, börjar bli lite panik nu eftersom den är om 2 dagar!
Jag ska säga två saker, och den första är att jag är jätteglad för jag behåller mina betyg plus två höjningar (efter argumentation, frida), så jag är faktiskt stolt över mig själv inom skolan för en gångs skull !
och den andra saken är att jag ska länka en astuff kille: http://felixnyman.blogspot.com/
Kan iofs lägga till en tredje sak, jag saknar kalle.

Måste skynda mig nu, puss !


Kommentarer
Postat av: F

jävligt bra att vi argumentera där, bra jobbat!

2008-06-03 @ 23:18:07
Postat av: madelene

ja verkligen!

2008-06-04 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0