since 14 mars 2008 - forever

Underbaraste kom till mig tidigare än vad vi trodde, redan innan 4, så jag blev jätteglad! Vi sa det att vi har så kul tillsammans, vi är så tokiga. Är jätteoseriösa i ena stunden och i andra säger vi söta saker till varandra och bara njuter av varandras närhet, det är så underbart - obeskrivligt! Vi badade och solade iaf, och sen kom mamma hem med donken-mat, så vi åt till slut, goott! Sen testade jag och mamma frisyren. Det blev fint, men jag hade inte tänkt tanken att det självklart blir kortare när man lockar det, så jag fick en liten chock när jag såg att det precis bara är över axlarna! Men resultatet, med klänning och tillbehör, blev ändå bra tycker jag. Tack mamma och tack Kalle som orkade vänta på att det skulle bli klart (a)


du är det mest underbaraste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0