3 dagar kvar nu - skåpstädning, nyckelinlämning, bokinlämning, lunch, fotbollsmatch mot lärarna

Hemma från rånäs nu, skönt! Det var kul! Eller det enda vi gjorde var i stort sätt att chilla i solen och bara vara sociala med alla, så det var väldigt skönt istället för skolan! Folk spelade gitarr, folk lyssnade på musik med en bärgsprängare, folk badade och folk blev iputtade med kläder på (bland annat jag (som hade tjocktröja på mig!), frida och våran lärare, som alla hjälptes åt att bära och sen slänga i, haha. Jag fick låna en tjocktröja så jag slapp iallafall frysa på kvällen när det blev kallare.
Det var ju fri sovtid, så de flesta snackade om att vara uppe hela natten, men jag tröttnade vid 3 och fick sova i lina och bisses tält. Vid 5 på morgonen blev jag väckt av att de som var vakna gick runt och välte tält (vilket egentligen är rätt komiskt, haha. Men kanske inte just då eftersom jag var nyvaken). Sen blev vi väckta av att HC och några andra gick runt till tälten och spelade hög musik och sjöng till (alltså väldigt svårt att försöka sova vidare eller att inte bli väckt). Tydligen lyckades philip med det så han blev väckt med en orm (?!) hörde jag sen.
Som vanligt var den abonnerade bussen försenad så vi fick vänta i en timme med massa äckliga pissmyror, usch vad sur jag blev då. Sen dess har jag tyvärr varit grinig idag.. Moppen stod i fridas garage, men hon hade inte med sig nyckeln och de som har deras husnycklar var inte hemma, så mamma fick komma och hämta efter ytterligare nån timme när jag kommit till brottby.
Åkte till Vallentuna och lämnade tillbaka en film, mamma tankade, jag pratade med min älskling, och nu sitter jag här igen.
Ska nog ut och sola nu, men vi hörs

p.s. jag hatar att inte vara i din närhet, kalle. d.s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄRGSPRÄNGARE?

2008-06-14 @ 14:54:17
Postat av: Anonym

ja arå, bÄrgsprängare

2008-06-15 @ 00:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0