3 dagar kvar

Nu blev det molnigt igen, tusan, jag och Jessica som hade tänkt att till Brottby för att köpa varsin tidning och samtidigt få lite motion. Snart börjar det väl regna också. Jag och Frida hade också tänkt att träffas idag och sola och kolla upp gym, men man blir inte så taggad på att göra nånting i sånt här väder, eller vad säger du Frida? Jag passade på att sola när den väl var uppe, men den gick ner efter ett tag. Det blåste ändå kallt, gick in.
Det var rätt kul på festen igår, fast 5-kampen blev som sagt lite misslyckad pga alla berusade människor, men vi hade nog kul ändå! haha.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag tänkte avsluta detta inlägg med vår hejaramsa från stationen "hejaklack", men jag hittade inte pappret så det blir bara ett hejdå.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tre dagar kvar till vad? :P:P:D

2008-06-23 @ 09:28:21
Postat av: madde

tills kalle kommer hem (a)

2008-06-23 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0