sista dagen

Okej, nu har jag i stort sätt gått ut grundskolan. Sista dagen i skolan idag! Helt sjukt. Så i morgon är det äntligen skolavslutning, fyfan vad jag är taggad!
Vi hade match mot lärarna (vi vann med 4-3 tror jag), men tidsoptimisten madelene ska såklart komma försent (för att min underbaraste sov hos mig, så för mig en anledning) så jag inte ska va me, men det var kul att titta ändå. Sen fixade alla i ordning sig till finkläder och gick på den traditionella avslutningslunchen för år nio som åttorna anordnar.
Vi slutade vid 2, då jag fick ångest om vart jag skulle, men jag hade inga pengar så kunde inte följa med frida och lovisa till staden, men det kanske inte gjorde så mycket eftersom jag då fick tid att träffa my love! Vi tog en glass i arninge och satt och pratade. Och jag måste säga det en gång till - det är helt galet hur starkt det är! Vi är så kära och det är så underbart, har verkligen aldrig ens varit i närheten så kär som jag är nu, aldrig känt såhär för någon i hela mitt liv. Det är obeskrivligt, allt är bara, åh! superduper.

Men nu ska jag ladda inför springning med frida och kanske gro (blev ingen träning idag, vilket jag tycker var skönt, för jag har tyvärr tappat intresse för det känns det som), så see you later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara de.. Suck

2008-06-12 @ 23:39:09
Postat av: Anonym

?

2008-06-13 @ 00:20:10
Postat av: Anonym

moget att skriva avsändare ?

2008-06-13 @ 00:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0