1 timme och 25 minuter senare

Det börjar bli ljust ute nu. Jag är vaken. Vill bara sova. Musikuppsatsen är inte klar. Det går trögt. Lyssnar på the Rasmus. Ser inte fram emot när jag ska vakna. Veta att jag ska gå till skolan. Torsdagar är tröga dagar. Långa lektioner. Orkar inte. Kommer somna på nån lektion. Bild som första lektion. Lär inte somna. Då blir det bara G som slutbetyg. Vill inte. Saknar Kalle. Vill sova. Sova. Vill jobba. Vill ha pengar. Vill ha nya kläder. Helt pank är jag nu. Till början av sommarlovet. The Rasmus är faktiskt rätt bra. Inte min musiksmak egentligen. Måste. Fortsätta. Att. Skriva. Nu. Skolan suger. Vill sova.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

the rasmus :)

2008-05-29 @ 02:36:29
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0