mads - nästa michelangelo? (not)

Hej igen! Nu sitter jag (utan en kopp te) på golvet och gör klart de sista på teckningarna vi gör i bild. Var tvungen att göra klart både skon och katete/lemuma, om jag överhuvudtaget ska ha en chans att få behålla mitt betyg. Gjorde precis klar kateten så har kvar lemuman och skon nu. Skon tror jag inte tar så jättelång tid om jag inte hakar upp mig på detaljer som ändå knappt syns om man skulle hänga upp den på väggen.
Två långa nätter i sträck, usch vad jag kommer vara trött efter kusins studentfirande imorgon, tycker synd om Kalle som kommer få stå ut med en halvsovande madde! Men det är smällar man får ta, gubben.

Nu ska jag fortsätta på min Michelangelo-karriär och sen sova jättegott!
Slutar 11 imorn eftersom vi ska på utsläppet, så see ya, don't wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0