nära till norge & cypern nu

Nu sitter jag här igen, försöker komma på vad jag ska skriva på min hemtenta, och det är svårt för jag förstår inte riktigt själva uppgiften, men jag får väl hitta på nåt!

Torsdagar är långa, först är det fotbollsflex på morgonen, efter det är det 90 minuter so (då man blir väldigt trött) och när man tror att man ska ha lpng lunchrast kommer man på att man har matte i 80 minuter också! Jobbigt. Jag och Frida la oss under solen i gräset och hon förhörde mig på musiken som jag skulle göra omprov på på eftermiddagen. Det gick bra till slut. Efter den långa rasten hade vi svenska, men jag har såklart inte min arbetarförfattare tillgänglig hemifrån, så jag fick börja läsa boken vi ska ägna resten av terminen av - Saknad. Hedvig och Paulina sa att det var en av de bästa böckerna de läst, hittils tycker jag den verkar bra!
Musikprovet på eftermiddagsflexen gick förvånadsvärt bra, så det var skönt att ha det gjort och förhoppningsvis klarar det!
Efter skolan åkte jag och mamma till Täby centrum för att köpa det sista inför Cypern, det blev en ryggsäck, concealer, kräm och nylonstrumpbybxor till 30-årsfesten i Norge. Min pojkvän har det så himla chill i skolan nu så han hade inget bättre för sig än att komma och shoppa med oss, så det gjorde han, jag blev glad! Längtar jättemkt till den kommande helgen då jag kommer vara med han tjufyrasju (a)

Nu ska jag fortsätta försöka få ihop 2 A4:or om andra världskrigets följder och påverkningar i nutid. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0