sista veckorna

sjukt less på skolan nu, jag dör! vill bara ta det lugnt och inte ha några krav och måsten, usch vad skolan förstör. jag vill va med kalle, jobba ihop pengar, shoppa, va med kompisar, äta glass, steka vid poolen - inte känna ångest för att man inte orkat göra nått arbete.
som jag sagt förut, grundskolan borde inte få ha arbeten som kräver tid utanför skolan!

Gick hem från skolan idag, hade ont i huvudet och var  jättetrött, var ute och gick i 1,5 timmar sen, somna som en stock när jag kom hem.
jag ska nog sova nu, vet inte om jag ska orka gå imorn heller, det är ju ändå bara 2 pluggveckor kvar, får se.
ha det bra, puss

p.s. snowman loves pepparkaksgumman more than snö d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0