snart, snart, snart.. sommarlov

Med den fjärde stora te-koppen i min hand och massa faktapapper framför mig kommer jag trots allt ingen vart med min uppsats. Det här suger, skolan suger. Har inte träffat min Kalle på hela veckan, panik! Saknar han så mycket. och helgen kommer det ändå inte bli mycket av han pga bla. plugg och fotboll.. Vi skulle träffats imorgon men då sa han att han skulle jobba, så jag tänker va busig och överraska han på jobbet en snabbis när jag slutat, hihi, och sen springa hem och plugga klart tills träningen börjar - om jag hinner gå på den vill säga. Fast det måste jag om jag ska få en plats i start-elvan på lördag, men det är tveksamt pågrund av min dåliga närvoro de senaste veckorna..

Var i stan med bästa Gro och Frida, mycket trevligt! Vi letade balklänning, men köpte ingen. Vi har "ett antal alternativ", men ingen säker än. Kolla, det är sånnahär eftermiddagar jag vill ha, fast nu stördes vi ändå av plugg, gro stackarn var jättestressad hem för att hinna klart allt plugg, det är sjukt att skolan får styra så mkt av våra liv. Jag måste också bara erkänna en sak. När gro åkt hem tidigare än oss, så drog vi till donken och köpte McFlurry Daim med chokladsås (min favorit), och sen gick vi till en annan donken direkt efter och köpte en till McFlurry fast den här gången bara med daim, den var inte så god... sen e vi så tjocka så vi blir sugna på godis, så svängde in på ica vid t-centralen och köpte lösgodis, haha, galet innan sommarn och balen! Men FTW!

Ska nog fortsätta smutta te och skriva klart musikuppsatsen nu, menee.. HARE BRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0