sommar nollåtta

Jag var hemma idag också, kände mig seg i huvudet.. Så jag vaknade runt halv 11 och plockade på mig några tidningar, boken "saknad", vattenflaska och morötter, och gick ut till poolen och stekte - och stannade där till kanske 3? I och för sig med ett avbrott på en halvtimme när jag tog moppen till brottby och köpte tidningen "Bild" för 19 kr!
När jag låg där kände jag verkligen hur jag längtar till sommarlovet, underbart att inte ha några krav eller nånting, och bara göra vad man vill!
Eftersom det känns som jag inte tränat tillräckligt de senaste veckorna så cyklade jag en timme in the nature (väldigt skönt faktiskt) och sen körde lite fys - rfb 08 kör jag på.

Aja, nu ska jag försöka skriva en musikuppsats som ska vara inne imorgon, så jag får behålla mitt betyg, trots att det gått så dåligt på proven, så bajbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0